De afgelopen weken is de Covid-19-situatie voor iedereen dagelijks veranderd.
Wij zijn nog steeds online en via onze telefonische ondersteuningssystemen bereikbaar.
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze mensen en het publiek gedurende deze tijd veilig zijn. Tegelijkertijd houden we de situatie nauwlettend in de gaten en zorgen we ervoor dat we alle richtlijnen van de overheid opvolgen naarmate de situatie zich ontwikkelt.
Zijn we nog steeds aan het distribueren?
Ja, we hebben extra maatregelen genomen in ons magazijn om ervoor te zorgen dat dit een veilige werkomgeving is voor onze medewerkers. Dit doen we door de volgende maatregelen te nemen:
- Vermindering van het aantal medewerkers dat tegelijkertijd werkt
- Er zijn extra schoonmaakroutines geïntroduceerd met frequentere schoonmaak van gebieden met veel verkeer
- We hebben onze werkomgeving aangepast om ervoor te zorgen dat sociale afstand te allen tijde wordt gehandhaafd
- Het verstrekken van handontsmettingsmiddel en ervoor zorgen dat al onze medewerkers regelmatig hun handen wassen
We werken ook nauw samen met ons personeel en de gezondheids- en veiligheidsteams ter plaatse om inzicht te krijgen in eventuele zorgen die zij in de toekomst hebben.
Welke invloed heeft dit op mijn levering?
Vanwege alle maatregelen die we hebben genomen om onze teams te beschermen, kunt u enige vertraging ervaren in onze bezorgservice. We zullen ons best doen om onze bezorgnormen te handhaven om uw bestellingen zo snel mogelijk bij u te krijgen.
Hoe zit het met onze ondersteunende medewerkers?
- Al onze hoofdkantoor- en telefonische ondersteuningsteams werken momenteel vanuit huis en zullen dit blijven doen in overeenstemming met het overheidsadvies.
Ik wil graag dat al onze gewaardeerde klanten veilig blijven, goed voor elkaar zorgen en de NHS beschermen.